Sukně do akce!

Trošku se nám oteplilo a všichni ze svých šatníků začali brát jarní věci. Já osobně jsem musela vytáhnout sukni, která už pár týdnů čekala na svoji premiéru. Tohle počasí mě neskutečně baví. Můžete si vzít sukni, kalhoty, jarní svetřík, tílko, rolák, bundičku.. Cokoli. V tomhle období ze skříně beru všechno možné oblečení, tak se s vámi podělím aspoň o tenhle outfit. Doufám, že se bude líbit!:) A užívejte sluníčka (obzvlášť pokud potřebujete dohnat opálení stejně jako já) 











Khaki koženková sukně - Oodji - 249,- 
Rolák - H&M - 349,-
Boty- BFashion - 599,-
Kabelka přes rameno - Pepco - 179,-
Náhrdelník - Nejlevnejsibizuterie.cz -  209,-

Na BFashion a Nejlevnejsibizuterie.cz určitě mrkněte. Mají skvělé produkty, objednávky chodí rychle a hlavně se zbožím jsem spokojená. 
Tu kabelku z Pepca, kde zbožňuji všechny ty rámečky a podobné věci, jsem musela zkusit. Jakmile jsem si ji otestovala, šla jsem si ji koupit ještě ve dvou barvách:)) Jinak to nešlo.



9 komentářů:

  1. Sukni už jsem taky vytáhla, s odpálením tě chápu, jsem jak stěna a ty boty jsou nádherný. Super článek a celkově blog. Jen tak dál holky!:) je nějaký způsob , jak se s váma spojit osobně? Díky za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc:) za tuhle otázku jsem ráda, na zítřek mám totiž článek , kde budou všechny možný způsoby , jak nás kontaktovat a kde všude nás najdete:) - Kristýna

      Vymazat
  2. Bezva člańek a krásný fotky x

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný outfit! Ta sukně je dokonalost! A asi jsem se zamilovala do tvých bot! Ty jsou skvělé! :o
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  4. pekný outfit :) a tie topánky vyzerajú brutálne vysoke :D ja by som v nich asi nevedela chodiť :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) taky jsou. Nějakých 15 cm, ale na všechno se dá zvyknout:D:) -Kristýna

      Vymazat

Děkujeme za komentář :)