Gabriella Salvete - EYEBROW PALETTE

Nedávno na mě vyskočila na facebooku fotka paletky na obočí od Gabrielly Salvete, vzhledem k tomu, že jsem do teď byla zastáncem spíše tužky na obočí, rozhodla jsem se vyzkoušet nově i paletku.
Na první pohled mě zaujal pěkný a jednoduchý desing, ale samozřejmě i výbava sady, která kromě štětečku na nanášení stínů , obsahuje i pinzetku, takže sada je úplně ideální i na cestování. Sice to není pinzeta, kterou si 100% upravíte obočí, ale na vytrhání přebytečných chloupků to určitě stačí.



A teď už k samotné paletce. Obsahuje 3 stíny a voskový krém, který vám obočí zafixuje. Popravdě, vyzkoušela jsem různé fixátory na obočí, ale nejvíce účinný mi přijde lak na vlasy. Možná si říkáte, jaká to je blbost, ale když si lak na vlasy dáte na kartáček, kterým obočí upravujete, zafixuje vám jej lépe, než kterýkoli gel. Samozřejmě pokud někam cestuji a nebo u sebe prostě lak na vlasy nemám, tenhle voskový krém je dostačující záchrana.
A samotné stíny jsou super, dobře drží, pigmentované jsou a asi mínus nevidím. Žádnou jinou paletku jsem zatím nevyzkoušela, protože, jak již na začátku bylo zmíněno, do teď jsem se držela hlavně tužek, které jsem měla osvědčené, takže nemůžu porovnávat s jinými.


Z levé strany je nejsvětlejší stín a na pravé straně nejtmavší, který používám nejčastěji
Jsem ráda, že jsem paletku vyzkoušela a vám ji musím jedině doporučit. Stíny, ačkoli vypadají celkem tmavě, řekla bych že i světlejší typy mohou vyzkoušet. Myslím, že když je dobře nanesete, nebude to žádná tragédie, ale naopak, vaše obočí bude pěkné.
Takže za mě určitě ANO a tuhle sadu seženete například v řetězci Teta drogeriích za krásnou cenu, zhruba,120,- Kč.
Pokud používáte taky nějaké paletky, určitě dejte vědět do komentářů jaké používáte a jak jste spokojeni. Ráda vyzkouším i jiné:)



1 komentář:

Děkujeme za komentář :)